top of page
Bridge Over River
יועץ זוגי וגם עו"ד להליך הגישור שלכם

אפשר להתגרש בשלום.


אנחנו כאן בשבילכם ומטרתנו לעזור לכם!


באתר זה תוכלו לקבל מידע רב ולצפות בסדרת הסרטונים המקיפה ביותר בארץ  בנושא גישור לגירושין. המידע חשוב ביותר ואת חלקו לא תוכלו לשמוע בפגישות יעוץ עם עורכי דין (זכרו כי לעורכי דין לעיתים יש אינטרס גדול שתגישו תביעות אחד נגד השני).


אנו בתקווה כי המידע יעזור לכם לקבל החלטות נכונות לכם.


הליך גישור גירושין שמוצע במשרד עו"ד מנחם א. כהן, מבוסס על טכניקה ייחודית למשרדנו. הוא נועד לסייע לכם לצלוח את התקופה הקשה בדרך קלה יותר, אשר בסופה תחתמו על הסכם גירושין ותמנעו מהליכים משפטיים מיותרים, לטובתכם ולטובת ילדיכם.


במה מיוחד הליך הגישור במשרדנו?


1. סיום מהיר - הזמן שחולף בין ההחלטה להתגרש ועד לגירושין עצמם הוא מתוח מאוד. לכן, אם בני זוג מגיעים למסקנה משותפת כי ברצונם להתגרש אנו פועלים בטכניקה גישור מהירה שפותחה במשרדנו. תוך שבועיים בלבד תחתמו על הסכם גירושין.


2. סיכויי הצלחה גבוהים ביותר - 90% מהזוגות המגיעים למשרדנו מסיימים את הליך הגישור בהסכם!!! הסיבות לאחוזי ההצלחה הגבוהים קשורות כמובן לנסיון הרב בתחום ולכך שמשרדנו עוסק אך ורק בגישור ולא מקבל תיקים לייצוג בבתי המשפט.


3. שילוב בין יעוץ זוגי לגישור עו"ד מנחם א. כהן משמש מגשר מומחה לענייני משפחה וגם יועץ זוגי. שילוב זה מאפשר לכם:


א. לבחון ביחד, בפעם האחרונה אולי, אפשרות לקבלת ייעוץ זוגי לפני הגירושין שבו תבחנו האם הקשר נועד לפרידה או שבכל זאת קיים מקום לחיבור מחדש.


ב. הסכם גירושין ולחילופין שלום בית - אם תחליטו לתת לעצמכם הזדמנות לנסות ולהישאר ביחד, ננסח עבורכם הסכם הכולל את האפשרות לגירושין וגם את האפשרות לשלום בית.


מערכת זו אשר מצד אחד נותנת כלים לאיחוי הקרעים ומצד אחר מגבשת הסכם גירושין מקדמת אתכם צעד קדימה לפתרון הבעיה.


ג. תוכלו להימנע מהקושי של פתיחת מערכת היחסים שלכם על מורכבויותיה גם בפני מגשר וגם בפני עורך דין - וכך גם תוכלו לחסוך כסף.


4. נטרול כעסים - רוב הכעסים והמתחים בין בני זוג, כפי שתוכלו לקרוא במאמרים שבאתר נוצרים מפעולות לא אתיות המבוצעות כנגד בן הזוג האחר. לכן, חלק מהגישורים במשרד עו"ד מנחם א. כהן מתחילים בתהליך ייחודי שמטרתו ליצור קרקע פורייה להידברות ולמשא ומתן. הליך שהוכיח את יעילותו ואת תרומתו להידברות בין בני הזוג ולהגדלת הסיכוי לגירושין בשלום!

התקשרו ונשמח לייעץ ללא תשלום  077-701-7000 

מאמרים חשובים 

עשרת הדיברות למתגרשים

עשרת הדיברות למתגרשים

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

לקחת שליטה על החיים

לקחת שליטה על החיים

הוראות בטיחות לקראת פרידה

הוראות בטיחות לקראת פרידה

התפתחות אישית דרך גירושין

התפתחות אישית דרך גירושין

bottom of page