top of page
Bridge Over River
להאמין בזוגיות

אני רוצה לומר לכם ברור וחזק - אפשר לקיים קשר זוגי טוב! הצעד הראשון הוא להאמין שהבחירה בידינו. בלי אמונה בהיתכנות הדבר באמת ובתמים - שום דבר לא יעבוד.


כך, אם אתם אומרים "כן אני מאמין שאפשר להצליח בזוגיות" עדיין אתם צריכים לשאול את עצמכם עד כמה אתם מאמינים. רוצים לדעת עד כמה אתם מאמינים בזוגיות שלכם? יש לזה מבחן פשוט “מבחן העשייה": אדם שמאמין שדבר-מה יכול להציל את חייו, יעשה הכול כדי להשיגו. אדם שמאמין בזוגיות שלו יהיה מוכן לעשות את כל הדרוש כדי להחיות אותה ולהזין אותה.


אם האדם לא מוכן לעשות את כל המאמצים, ככל הנראה אמונתו בדבר מעורערת ואינה מספקת כדי להביאו לפעולה.כל אדם צריך לבחון עם עצמו, עמוק בפנים, עד כמה רבה אמונתו באפשרות ההצלחה הזוגית, וכמו כן, עד כמה הוא מוכן לפעול ממש להגשמת האמונה, עד כמה רצונו חזק כדי לצקת בו תוכן ממשי.


אבל אל תתייאשו, גם אם אתם מרגישים קטני אמונה באשר לאושר הזוגי הפוטנציאלי שלכם. אמונה חלקית בזוגיות נובעת פעמים רבות מניסיון אישי מר או ממידע סביבתי הנוגע לניסיונם של אחרים, אבל החדשות הטובות הן שאפשר לפעול להרחבת האמון ההדדי והאמונה בקשר הזוגי.

אם תאמינו - אפשר להצליח מתוך כוונה עמוקה, אפשר לתקן ולשפר בלי סוף, רק צריך לגייס אמונה פנימית אמתית וחזקה ולעשות מעשה.

אם עוררתי אתכם לשאול "איך מרחיבים את יריעת האמונה...?" אז אני כבר רואה בדברי אלה ברכה, מעצם ההנעה לחשיבה בעניין. זהו צעד ראשון ובעל משמעות רבה. אשמח להרחיב את הדברים בפרקים הבאים.

התקשרו ונשמח לייעץ ללא תשלום  077-701-7000 

מאמרים חשובים 

עשרת הדיברות למתגרשים

עשרת הדיברות למתגרשים

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

לקחת שליטה על החיים

לקחת שליטה על החיים

הוראות בטיחות לקראת פרידה

הוראות בטיחות לקראת פרידה

התפתחות אישית דרך גירושין

התפתחות אישית דרך גירושין

bottom of page