Bridge Over River
לפני הכל שמרו על עצמכם

אם החלטתם להתגרש, אתם נכנסים לתקופה מתוחה.


בכדי לצלוח אותה בצורה טובה ובכדי שתוכלו לקבל החלטות נכונות אתם צריכים קודם לשמור על עצמכם.

לכן, במקביל להגשת עצות משפטיות והסבר על גישור גירושין, נציע לכם לשמור על עצמכם קודם כל בשלושה מישורים:


1. אכילה טובה. זה לא הזמן לדיאטה (גם ככה רבים מרזים מחוסר תאבון). אכלו מזון בריא ובכמות מספקת.

2. שינה טובה. הקפידו בתקופה זו לישון 7-8 שעות בכל לילה. זה הזמן שבו אתם מנקים את הרגש שמציף אתכם וממלאים את המצברים שלכם.

3. ספורט – גם אם עד היום לא ביצעתם פעילות גופנית זה הזמן להתחיל. הפעילות הזו תשפר את מצב רוחכם, תנקה את הגוף שלכם, את המחשבות שלכם ואת הרגש. אין מילים לתאר עד כמה הפעילות הזו חיונית בשלב זה שבו אתם טעונים, מתוחים ומצויים בחוסר וודאות.


אנו ממליצים, בתקופת הגירושין, לבצע פעילות ספורטיבית מאמצת כל יום (כן כל יום!). לכל הפחות הליכה של 30 דקות בשעות הערב בכדי "לנקות" את היום ולהיכנס   לשינה טובה יותר.


הפעילות הספורטיבית צריכה להיות מאומצת במיוחד שתכלול הזעה. שכן, דרך הזעה אנחנו מנקים את עצמנו.


לסיום, בימים אלה אתם עלולים למצוא את עצמכם בחוסר איזון. באותם רגעים של חוסר איזון עלולות להתקבל החלטות שגויות שעליהן אתם עלולים לשלם מחיר יקר בהמשך.


לכן, אם אתם עייפים, רעבים, עצבניים או מתחים אל תקבלו החלטות – שימו את העניין בצד וטפלו בו בהמשך.


בברכת שלום עליכם

מנחם א. כהן



התקשרו ונשמח לייעץ ללא תשלום  077-701-7000 

מאמרים חשובים 

עשרת הדיברות למתגרשים

עשרת הדיברות למתגרשים

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

כיצד ומתי להודיע לילדים על ההחלטה

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

רק אחד מכם רוצה להתגרש? מה עושים?

לקחת שליטה על החיים

לקחת שליטה על החיים

הוראות בטיחות לקראת פרידה

הוראות בטיחות לקראת פרידה

התפתחות אישית דרך גירושין

התפתחות אישית דרך גירושין